Hylla
Personnamn
Titel och upphov Att förstå barns tankar : kommunikationens betydelse
Utgivning, distribution etc.
DDC klassifikationskod (Dewey Decimal Classification)
Upplaga
Fysisk beskrivning
Indexterm - Okontrollerad
Personnamn
Ägande institution
ISBN
*00007295cam 12201777 a 4500
*0015966
*00520160303083132.0
*008120218s2012 sw |||| |00| 0|swe
*020 $a978-91-47-10552-6
*08204$a155.4134
*1001 $aDoverborg, Elisabet$0184000
*24510$aAtt förstå barns tankar : $bkommunikationens betydelse / $cElisabet Doverborg & Ingrid Pramling Samuelsson
*250 $a4., [rev.] uppl.
*260 $aStockholm : $bLiber,$c2012
*300 $a93 s. : $bill. ; $c19 cm
*653 $aKognitiv utveckling
*653 $aFörskolan
*653 $aPedagogisk psykologi
*653 $aBarn
*653 $aIntervjuteknik
*698 $5Htut $aIS 2014
*7001 $aPramling Samuelsson, Ingrid,$d1946-$0204475
*850 $aFB
*852 $c155.4
*900 $6700 $aSamuelsson, Ingrid Pramling, $d1946- $uPramling Samuelsson, Ingrid, $d1946-
*900 $6700 $aPramling, Ingrid, $d1946- $uPramling Samuelsson, Ingrid, $d1946-
*900 $6100 $aDoverborg-Österberg, Elisabet, $d1947- $uDoverborg, Elisabet, $d1947-
*950 $6650 $aPsykologi $xpedagogik $uPedagogisk psykologi
*950 $6650 $aPsykologi $wg $uPedagogisk psykologi
*950 $6650 $aDifferentiering i utbildningen $wh $uPedagogisk psykologi
*950 $6650 $aKoncentration $wh $uPedagogisk psykologi
*950 $6650 $aLyssnande $wh $uPedagogisk psykologi
*950 $6650 $aSkolpsykologi $wh $uPedagogisk psykologi
*950 $6650 $wh $aÖverförd inlärning $uPedagogisk psykologi
*950 $6650 $aKognitiv utveckling $xbarn- och ungdomspsykologi $w||e $uKognitiv utveckling hos barn
*950 $6650 $aBarnpsykologi $wg $uKognitiv utveckling hos barn
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här
för att vara den första som skriver ett omdöme.